snow

zaterdag 2 januari 2016

Ik ben nog steeds een fan van 't lampje.


10 opmerkingen:

Anoniem zei

Ojeetje mag die officieel niet meer? Ik heb er thuis toch nog wel.
Ik wens je het allerbeste voor 2016!

Renesmurf zei

Laten we hopen dat deze wereld nog gered wordt. En we denken in dankbaarheid terug aan de uitvindingen allemaal waar we nog steeds van genieten! Of genoten hebben. En van het één kwam het ander, enzovoort.

Sjoerd zei

Ik heb nog voor zeker twintig jaar gloeilampen in huis... Btw, de beste wensen nog voor het nieuwe jaar.

pieterbie zei

leve de gloeilamp
gelukkig nieuwjaar

Lutje zei

ik wist zelfs niet dat hij verboden was....
fijn dat je er nog eens bent :o)

Marjolijn. zei

Gelukkig heb ik er ook nog...!!

Veel goede wensen voor het nieuwe jaar Han...!

Marlou zei

Ha die Han!

weliswaar heb ik alle gloeilampen vervangen, maar... wat moet ik nu met al die oude lampen?
Toch ook zonde...

Het allerbeste voor 2016!
groet van Marlou

.

willy zei

leuk dat je terug bent Han...

een gezond en vreugdevol 2016 wens ik je toe..

ik heb wel wat voorraad aan gloeilampen aangelegd, moet ik toegeven

prettige dag...

merel zei

fijn je hier weer te zien

Is het echt helemaal verboden ?

gerdaYD zei

Ha broerke. Ilse zei me dat je toch nog bedrijvig was op je blog, dus kwam ik even piepen. Blijf je hier nu posten? Want dit medium is toch iets minder vluchtig dan FB hé?
OT: ik wist niet dat dit écht verboden was... ik vraag me af waarom.